Kapetanović: Momo Challenge je sabotaža konkurentnih kompanija

Alfa TV
06.03.2019 18:30
Momo Challenge je nova uznemirujuća igrica koja se širi putem društvene mreže WhatsApp. Ova igrica, navodno maloljetnike tjera da izvrše samoubistvo. Međutim, kako je u emisiji "Danas" kazao komunikolog Tarik Kapetanović, ovo je vrsta spina koja posljednje vrijeme postaje sve češća pojava.

- Činjenica jeste da su ljudi uzeli ovaj grafički prikaz, kontaktirali čovjeka koji pravi horor likove za horor filmove, pomiješali sa japanskom mitologijom i dobili ovakvu sliku kao što je "Momo". Početak ove priče datira od toga da se djevojčica koja je u Argentini komunicirala sa ovim vizuelnim likom navodno ubila, takvi navodi nisu tačni, takav slučaj se nije desio. Ona jeste podlegla nekoj vrsti pritiska, ali to nije uzrok ova igrica. Ovdje se radi da djeca putem aplikacije WhatsApp moraju da odaberu određeni broj kako bi komunicirali sa ovim likom, koji kasnije navodno njima daje određene zadatke gdje mogu sebe i druge ozlijediti ili ih navesti na smrt, ističe Kapetanović.

Kapetanović smatra da su ovakve stvari samo sabotaža konkurentnih kompanija, jer se, konkretno, Momo Challenge pojavljuje na WhatsApp.

- Moram da kažem da društvene mreže, mediji imaju ulogu u cijeloj toj priči, kao i velike korporacije, mnogo novca vrti oko toga i mnogo personalnih podataka, radi se o kolektivnim podatcima koje treba izvući od krajnjeg korisnika. Ono što se predstavlja kao opasnost za djecu u suštini ne postoji, treba roditeljima reći da su to izazovi koji u suštini imaju svrhu da prepadnu djecu, roditelje, javnost općenito, kazao je Kapetanović.

NA VRH